Класифікація торгових центрів

Июнь 5, 2019

У сучасні дні виділяють кілька класифікацій центрів масової торгівлі різними товарами, в яких за основу беруться ті чи інші характеристики даних об'єктів інфраструктури. В першу чергу необхідно відзначити, що торговий центр представляє собою групу підприємств торгівлі, об'єднаних однією метою і працюють, як єдиної ціле. Під час розробки концепції торгових центрів необхідно враховувати потреби людей, цільову аудиторію, тип торгового підприємства і склад орендарів. Грамотно сплановане будівництво торгових центрів завжди починається з вибору місця під забудову і розробки дизайн-проекту майбутнього об'єкта інфраструктури. Спочатку всі торгові центри поділялися на окружні, районні та регіональні, після чого до них додалися суперрегіональні і мікрорайонні центри. Для кожного виду ТЦ притаманні ті чи інші особливості, зокрема це стосується категорії товарів, площі приміщення і наявність об'єктів інфраструктури, до яких відносять паркувальні місця і так далі.

ТЦ мікрорайонного типу займаються продажем найнеобхіднішими продуктами харчування і повсякденності. До таких товарів відносять одяг, взуття і так далі. Такі будівлі складаються з трьох і більше магазинів, які розміщуються на площі розміром від півтора до трьох тисяч квадратних метрів. Головним об'єктом такого ТЦ є мінімаркет, який здатний вмістити в себе до кількох стін людина. У таких центрах ви знайдете промтовари і кілька пунктів торгівлі, представлених пральні, відеопрокатом, фотопослугами і так далі. У районному торговому центрі ви зможете придбати продукти, які користуються особливим попитом серед людей. До такої продукції відносять медикаменти, господарські товари, парфумерію, різні аксесуари і так далі. Первинна зона такого торгового центру включає в себе від трьох до сорока тисяч клієнтів, які проживають в десяти і більше хвилинах їзди на машині або громадському транспорті. Орендна площа районних будинків налічує близько шести тисяч квадратних метрів.

Окружний центр торгівлі пропонує найширший спектр різних товарів і послуг, включаючи будівельні матеріали побутову техніку і так далі. Такі центри розміщують на своїй території дитячі магазини, кафе, заклади швидкого харчування, великі аптеки та інші об'єкти інфраструктури. Первинна зона такого центру знаходиться в десяти хвилинах їзди і розрахована на величезну кількість покупців (від сорока до ста п'ятдесяти тисяч чоловік). Головна відмінність окружних ТЦ є те, що вони можуть мати сильні спеціалізовані магазини, що займаються продажем товарів від відомої торгової марки.

Рассказать о статье

Расскажите о нас